• Home
  • Blog
  • סקר עם סוכריה: מה חשוב לך בקשר לשיווק בוידאו, וגם מחלקים פתיח וידאו מקצועי לעסק שלך במתנה

סקר עם סוכריה: מה חשוב לך בקשר לשיווק בוידאו, וגם מחלקים פתיח וידאו מקצועי לעסק שלך במתנה

סקר עם סוכריה: מה חשוב לך בקשר לשיווק בוידאו, וגם מחלקים פתיח וידאו מקצועי לעסק שלך במתנה

הי,

בזמן האחרון היתה לנו תקופה מאוד עמוסה ומלהיבה. הרבה מאוד דברים חדשים ומרגשים קרו בוידאו (טכנולוגיות חדשות, שימושים חדשים בוידאו) וצברנו הרבה חומרים שאנחנו רוצים לחלוק איתך. אנחנו בקרוב יוצאים בסדרת הדרכות עם הרבה מאוד מידע חדש ומלהיב על שיווק בוידאו, ואנחנו רוצים לדעת מה הדברים שהכי חשובים לך. אנחנו זקוקים לעזרתך כדי לענות על ארבע שאלות קצרות.

אחד הדברים ה"חמים" ביותר הוא שידורים חיים באינטרנט. ממש כרגע אנחנו משתתפים בפסטיבל "ווליום" של סלקום – פסטיבל המוזיקה האינטרנטי הראשון בעולם (כתבתי על זה פוסט באתר שלנו). אנחנו שוקלים להרחיב את ההדרכות בתחום, ורוצים לדעת כמה ומה חשוב לך בקשר לזה.

אנחנו מגרילים פרס בשווי 1500 ש"ח: פתיח וידאו אנימטיבי מקצועי שילווה את כל סרטוני הוידאו שלך. כל מי שיענה על השאלות ישתתף אוטומטית בהגרלה (מוזמנים לראות דוגמאות של פתיחים שעשינו לרוזין רוזנבלום, יניב זייד, ואחרים בערוץ היוטיוב שלנו). דוגמא:

להשתתפות בסקר ובהגרלה לחצו כאן.

השיווק בוידאו עבר מהפיכה, והוא היום שיווק מאוד חברתי. יותר תכנים אמיתיים שבהם אתם חולקים את הידע המקצועי שלכם עם מי שזה מעניין אותו (כלומר – לקוחות פוטנציאליים). זה כולל הפקת סרטי טיפים, סרטי הדרכה, צילום והפצה של הרצאות, (שחלק מזה אפילו הופך למכירה של מוצרי ידע בוידאו – דיוידי של הרצאה, ערכת שיעורים בוידאו וכו'), שידורים חיים בוידאו, ועד ערוצי טלויזיה פרטיים באינטרנט. חוצמזה יש גם את סרטי התדמית, סרטי ההשקה, סרטי המוצר, סרטי התדמית והפרסומות.

נשמח לשמוע מה חשוב לך מכל זה. להשתתפות בסקר ובהגרלה לחצו כאן.

חג שמח!.
שנצא לחירות האישית שלנו,
שנעניק לעצמנו את החופש להתבטא,
ואת החופש לטעות :),

הוידאו בייקרי שלך.

————————————————-
וידאו בייקרי – שיווק בוידאו
החופש להתבטא !

————————————————-


כתוב תגובה

We do not share your information with anyone else or publish your email. *Required fields.

Top