• Home
  • Blog
  • לחץ לחץ לחץ ??? – סתם מחשבות של שישי בצהריים

לחץ לחץ לחץ ??? – סתם מחשבות של שישי בצהריים

לחץ לחץ לחץ ??? – סתם מחשבות של שישי בצהריים

אזהרה: אין בפוסט הזה מילה על וידאו, רק מחשבות והגיגים חסרי שחר ולא מאורגנים. בשביל תוכן וידע משמעותיים צריך לעבור לפוסט הבא, הקודם, הדרכה, סרטון או כל דבר. רק לא כאן.

יום שישי אחר הצהריים. השכונה שקטה. ציוצים של ציפורים, וקול של מטאטא מעבר לרחוב.  אני יושב במרפסת, מסתכל על הירוק של הגינה. שלווה. אלון הקטן ישן כבר איזה שעתיים, אביבי משחקת באייפון שלי. כבר פעמיים הצעתי לה לשחק יחד, אבל היא שקועה בפוף מילגה המדהים הזה (תודה עינבלי!) שאי אפשר לקום ממנו. פשוט גאוני המוצר הזה. מתאים את עצמו לצורה שלך, לרצונות שלך.

אז למה לחץ? כי כל הזמן רצים לי בראש כל ערימות הדברים שאני צריך או רוצה או התחייבתי או החלטתי לעשות. ובאמת לפעמים אני תוהה, אם כל הדברים האלה משרתים את החיים שלי, או שאולי אני משרת אותם. אני מהמר על השני, בעיקר.

עדי הלכה לקניות עם אחותה, לא לפני שעשיתי לה ריגשי על זה שהיא עוזבת אותנו בשישי אחרי הצהריים. לרגע שכחתי שהתחייבנו בכתובה שלנו לחיות חיים מאפשרים. בראש דימיינתי את הקושי והבלאגן להאכיל, להחליף, לשעשע… מי ישמע איזה תיק. והנה אור למעלה משחקת במחשב, ואני יושב כותב. לא לפני שהעפתי איזה שתי הצעות מחיר דחופות (כל מה שיכול לחכות – מחכה ליום ראשון). גם בעניין הזה, אני מקווה ללמוד להיות קול. להגדיר לי שעות עבודה, ושעות שבהן לא – וזהו. בזמן האחרון אני הרבה פעמים מסיים לעבוד מאוחר.

עדי התחילה לראות סופר-נני באייפון לאחרונה, וכמובן הדביקה גם אותי. אני צופה לתוך חיים של אנשים אחרים, ולא מאמין. ברור לי שזה מוקצן, שזה ערוך כדי לזעזע, לרגש, וכו'. ועדיין, זה מדהים שיש דברים כאלה באמת. "טוב שיש טלויזיה", אני אומר לעדי. "ככה אנשים יודעים להעריך את מה שיש להם". – "לא", היא אומרת, "הם רואים טלויזיה כדי להתבכיין על הממשלה ולכעוס על האחרים". ואללה. איזה ביזבוז.

אז אני יושב לי במרפסת עם הלפטופ, בריזה נעימה, שקט ושלווה. תיכף אני הולך לראות מה עם אלונצ'יק. כמה זמן הוא כבר ישן! כמה לא אמיתי הוא הלחץ שאני בדרך כלל מספר לעצמי שאני שרוי בו. מדהים כמה שזה עניין של החלטה, ואחריות, וגם מיומנות. אני מחליט ללמוד לראות דברים בגודל האמיתי שלהם.

בהצלחה.

שבת שלום וסופ"ש דבש 🙂

יובל.

 

נ.ב.

 


כתוב תגובה

We do not share your information with anyone else or publish your email. *Required fields.

Top