• Home
  • Blog
  • פסטיבל "ווליום" של סלקום – פסטיבל שכולו בוידאו

פסטיבל "ווליום" של סלקום – פסטיבל שכולו בוידאו

פסטיבל "ווליום" של סלקום – פסטיבל שכולו בוידאו

עוד שעה מסתיים פסטיבל "ווליום" של סלקום. ולמה אני מספר לכם את זה? כי כל הפסטיבל הזה קרה באולפן, בשידור חי, מול קהל וירטואלי של צופים אמיתיים, שמשתתפים בהופעה ע"י מצלמות אינטרנט, שמוקרנות על פלזמות ענקיות באולפן, ומקרינות גם פוסטים שהצופים מעלים בפייס. מדהים!!!

היו הופעות של האומנים הכי "חמים". אני ראיתי הופעה של אברהם טל. זה פשוט מדהים כמה שזה היה חדש, והאומנים הרגישו מוזר להיכנס לאולפן, אבל בניגוד להקלטת אלבום, חיכו להם שם עשרות אלפי צופים על הפלזמות. ובמשך ההופעה האומנים הגיבו למה שהצופים כתבו, והצופים מחאו כפיים (עם כפתור מיוחד…), ושוחחו בינם לבין עצמם על ההופעה בצ'ט שרץ במקביל. היה שונה ומיוחד, ואפילו היה חשמל באוויר.

היה חסר מאוד שהצופים לא יכלו לדבר עם האומנים, אלא רק להראות תמונה. האומנים ניסו לתקשר עם הצופים, ואלו ענו להם ע"י כתיבה על בריסטול…

לפי סלקום זה הפסטיבל האינטרנטי הראשון בעולם! (לא בדקתי). יש מצב שזה יתווה קו חדש של הופעות… לא צריך להידחף, אין בעיות חניה, ואפילו הכרטיס בחינם. אחת הצופות כתבה לאברהם טל "וויתרתי על ההופעה של ג'סטין ביבר בשבילך!!" – איזו הקרבה. מחמם את הלב:).

כנסו לאפטר-פרטי:  http://www.volumefestival.co.il/

איזה כיף! כל כך מרגש מה שקורה בוידאו!
שנצא כולנו לחירות של הביטוי העצמי 🙂

חג שמח!

הוידאו בייקרי שלך.



תגובה אחת

כתוב תגובה

We do not share your information with anyone else or publish your email. *Required fields.

Top